Gears of Fail 2

Ni som precis som jag knarkar Gears of War 2 vet vad det innebär med onlinedelen. Hur satans trasig den är med lagg och glitchar, hit och dit med flit. Givetvis har jag tappat räkningen på alla gånger då matcherna gått åt helvete av en eller flera orsaker, men jag tänkte ändå bjuda på tre inspelade ganska självskrivna irritationsmoment som drabbat en var över hela jorden X antal gånger.

Med kameran i hand dokumenterade jag nedanstående, och det är ändå bara ett minimalt urval av alla buggar och err0rs man misshandlas med i match efter match. Trots det fortsätter man att spela dag ut och dag in, skumt nog. Men är man beroende så är man…

Jag säger då det, Epic. Vad är ert problem egentligen?

2 Responses to “Gears of Fail 2”


  1. 1 gamingmama juni 9, 2009 kl. 7:27 e m

    Hehee, ja varför spelar man det egentligen när spelet är så trasigt.. Mysko🙂

  2. 2 Rickard Olsson juni 10, 2009 kl. 3:29 f m

    Mycket bra fråga!

    Men själva kärnan i spelmekaniken är oslagbar ändå, och när det väl fungerar finns det varken tid eller utrymme för några andra spel över huvud taget!🙂


Kommentera

