Age of Conan x2

Idag köpte jag faktiskt mitt andra exemplar av mmo-festen Age of Conan. Konstigt, kan tyckas, eftersom jag inte spelar det längre. Men man vet aldrig, och när nu mitt tidigare exemplar ligger hemma på någon hylla i Svea Rike var det här en enkel lösning.

ageofconan

Det andra skälet till köpet var att man ju får med 30 dagars speltid, något som hänger ihop med tredje skälet. Det kostade drygt 80 kronor, alltså en bra bit under den vanliga månadskostnaden för skiten. Nu tjänar jag istället in lite på den första spelmånaden plus att jag får ett exemplar till på köpet. Jag vet åtminstone en som hyser lite hopp igen, men han ska inte förvänta sig för mycket!

Kanske säljer jag hela rasket för det dubbla istället! Någon gång…

1 Response to “Age of Conan x2”


  1. 1 Thord Daniel Hedengren juni 7, 2009 kl. 6:39 e m

    Yeah baby! Hyrkania är servern min vän.🙂


Kommentera

