När superlativen inte räcker till

Det var riktigt, riktigt länge sedan jag såg något lika tilltalande som det här. Project Trico, eller bara Trico, verkar vara lika känsloladdat som vackert, för kombinationen av fabeldjur och prepubertala pojkar ser ut att än en gång ta oss med storm, hur kinky det än må låta. Jag behöver väl knappast nämna att det är Team Icos nya spel, skaparna av PlayStation2-spelen Ico och Shadow of the Colossus.

Helt plötsligt saknar jag min PS3:a med den tillhörande 42-tummaren hemma i Sverige något så enormt, men kan väl trösta mig med att det inte är dags riktigt än. PlayStation3-exklusivt ska det i vilket fall som helst vara, och vi får väl reda på lite mer den kommande veckan då influensadrabbade E3 slår upp portarna för nyfikna.

1 Response to “När superlativen inte räcker till”



  1. 1 Team Ico döper Project Trico « Carmine Lives Trackback vid juni 4, 2009 kl. 5:45 f m

Kommentera

