Carmine Lives går live

Då var det dags att slå upp portarna till min självständiga blogg efter att jag tillsammans med min gode vän tdh begravde tidigare spelbloggen Out of Ammo.

Ett verk jag saknar, faktiskt. Men i dagsläget var det ohållbart i längden. En blogg av den kalibern kräver ett uppdateringstempo ingen av oss mäktade med i slutändan. Det var helt enkelt för mycket annat som stod på agendan, och orken fanns inte riktigt. Vi ville, men samtidigt inte alls.

Ett tag efter nedläggningen gled jag i någon sorts gränslöst ingemansland, men jag saknade trots allt skriveriet så nu ställer jag mig på egna ben igen. Men helt utan krav. Det är en personlig blogg som uppdateras när helst jag känner för det. Om spel, om livet i Japan, om lite annat. Vi får helt enkelt se.

Och namnet? Tja, en blygsam flört med spelet jag aldrig kan sluta spela.

2 Responses to “Carmine Lives går live”


  1. 1 Thord Daniel Hedengren maj 25, 2009 kl. 9:33 f m

    Yeah! Välkommen tillbaka till bloggsörjan!

  2. 2 Rickard Olsson maj 25, 2009 kl. 10:12 f m

    Tack för det! Gött att vara tillbaka på WP!🙂


Kommentera

